Vyberte stranu

Tam, kde iné formy marketingu a propagácie zlyhávajú, prichádza na rad buzzmarketing. Ide o netradičnú formu reklamy, založenú na vyvolaní rozruchu, bzukotu (buzzu) okolo konkrétnej značky či produktu.

Buzzmarketing funguje najmä na princípe prinášania informácií zaujímavým, netradičným, ba niekedy až šokujúcim spôsobom. Vítané sú kontroverzné témy a odkrývanie rôznych tabu, ktoré sa v reklamách bežne nevyskytujú. Dobrým ťahom v buzzmarketingu je aj zapojenie známej osobnosti, ktorá bude v reklame prezentovať svoj neobvyklý vzťah k produktu alebo k značke.

Propagácia pomocou buzzmarketingu musí v prvom rade zaujať širokú vrstvu potenciálnych klientov a vyvolať rozruch. Ak sa firme, prezentujúcej sa týmto spôsobom, podarí vyprovokovať konverzáciu medzi ľuďmi, má napoly vyhraté – prijímatelia reklamy ju zaregistrovali, nejakým spôsobom ich zaujala a majú dôvod o nej hovoriť.

Ďalším krokom pre dotiahnutie buzzmarketingu do úspešného konca je dynamika firmy, ktorá nesmie „zaspať na vavrínoch“, ale svoju činnosť aj naďalej rozvíjať. Byť odlišný od ostatných, prísť s niečím nezabudnuteľným a vyvolať u ľudí emóciu, to je predpoklad aby ste vo svete podnikania prerazili aj vďaka buzzmarketingu.

Shares
Share This

Posuň ďalej

Zdieľaj tento príspevok a pomôž svojim priateľom byť stále FRESH !