Vyberte stranu
Call-to-action CTA prvky

Call-to-action CTA prvky

Call-to-action, v skratke CTA, predstavuje marketingovú metódu, ktorá má za úlohu nasmerovať užívateľa tam, kam chcete. Dôležitý je však výsledok, tzv. konverzia (vyplnenie kontaktného formuláru, pridanie produktu do košíka, nákup produktu, registrácia,...
8 krokov pre lepší nákupný košík

8 krokov pre lepší nákupný košík

Zložitý nákupný proces je jedným z najčastejších dôvodov, kvôli ktorým potenciálni zákazníci opúšťajú nákupné košíky e-shopov. Aby táto situácia nebola aj vaším problémom, prinášame vám prehľad dôležitých krokov k vytvoreniu nákupného košíka, v ktorom...
Ako vytvoriť stránku v redakčnom systéme WordPress

Ako vytvoriť stránku v redakčnom systéme WordPress

Vytvoriť stránku vo WordPress je celkom rýchle a jednoduché. Treba si však uvedomiť, že inštalovaním tém a pluginov sa SEO záležitosti na stránku nezapracujú sami. Pri tvorbe stránky v tomto CMS systéme je preto optimalizácia rovnako dôležitá ako pri ostatných...
Obsah webstránky je veľmi dôležitý

Obsah webstránky je veľmi dôležitý

Obsah webstránky Obsah webstránky je jednou zo základných a kľúčových zložiek, ktorá pomáha prezentovať a predávať váš produkt alebo služby zákazníkom na internete. Práve príspevky na blogu a sociálnych sieťach, infografy (obrázky vysvetľujúce určitú tému vizuálnym...
Ako spropagovať moje online podnikanie ?

Ako spropagovať moje online podnikanie ?

Existuje množstvo spôsobov, ako propagovať váš biznis. Tu je niekoľko z nich, ktoré vám pomôžu dostať do povedomia vaše online podnikanie. Predtým než začnete vymýšľať spôsoby, ako dostať do popredia vaše online podnikanie a ako získať čo možno najvyššiu návštevnosť,...