Call-to-action CTA prvky

Call-to-action CTA prvky

Call-to-action, v skratke CTA, predstavuje marketingovú metódu, ktorá má za úlohu nasmerovať užívateľa tam, kam chcete. Dôležitý je však výsledok, tzv. konverzia (vyplnenie kontaktného formuláru, pridanie produktu do košíka, nákup produktu, registrácia, stiahnutie...
8 krokov pre lepší nákupný košík

8 krokov pre lepší nákupný košík

Zložitý nákupný proces je jedným z najčastejších dôvodov, kvôli ktorým potenciálni zákazníci opúšťajú nákupné košíky e-shopov. Aby táto situácia nebola aj vaším problémom, prinášame vám prehľad dôležitých krokov k vytvoreniu nákupného košíka, v ktorom budú môcť vaši...
Ako vytvoriť stránku v redakčnom systéme WordPress

Ako vytvoriť stránku v redakčnom systéme WordPress

Vytvoriť stránku vo WordPress je celkom rýchle a jednoduché. Treba si však uvedomiť, že inštalovaním tém a pluginov sa SEO záležitosti na stránku nezapracujú sami. Pri tvorbe stránky v tomto CMS systéme je preto optimalizácia rovnako dôležitá ako pri ostatných...
Obsah webstránky je veľmi dôležitý

Obsah webstránky je veľmi dôležitý

Obsah webstránky Obsah webstránky je jednou zo základných a kľúčových zložiek, ktorá pomáha prezentovať a predávať váš produkt alebo služby zákazníkom na internete. Práve príspevky na blogu a sociálnych sieťach, infografy (obrázky vysvetľujúce určitú tému vizuálnym...
Ako spropagovať moje online podnikanie ?

Ako spropagovať moje online podnikanie ?

Existuje množstvo spôsobov, ako propagovať váš biznis. Tu je niekoľko z nich, ktoré vám pomôžu dostať do povedomia vaše online podnikanie. Predtým než začnete vymýšľať spôsoby, ako dostať do popredia vaše online podnikanie a ako získať čo možno najvyššiu návštevnosť,...