Čo je to stránka respektíve chyba 404 ?

Čo je to stránka respektíve chyba 404 ?

Počas surfovania na webe sa s ňou už stretol snáď každý. Chyba 404 , alebo stránka nenájdená, je odjakživa zdrojom frustrácie pre používateľov, ale aj prevádzkovateľov webov. Táto chyba sa vám zobrazí, ak kliknete na nesprávny alebo nefunkčný link. O čo teda ide ? 404...
Google vypustil nový vyhľadávací algoritmus pre mobily

Google vypustil nový vyhľadávací algoritmus pre mobily

Google vypustil nový vyhľadávací algoritmus pre mobily Spoločnosť Google 21. apríla 2015 výrazne zmenila svoj vyhľadávací algoritmus s cieľom posunúť stránky optimalizované pre mobilné zariadenia na vyššie priečky. Tento faktor je od tohto dňa dôležitejší ako...
Marketing na sociálnych sieťach 1

Marketing na sociálnych sieťach 1

Sociálne siete sa stávajú čím ďalej častejšie súčasťou každého marketingového rozpočtu. Niektoré sociálne siete a ich signály pozorne sledujú vyhľadávače (predovšetkým Google) a prítomnosť na sociálnych sieťach má často vplyv na SEO a linkbuilding-u. Na sociálnych...
Linkbuilding – tvorba spätných odkazov

Linkbuilding – tvorba spätných odkazov

„Linkbuilding alebo získavanie spätných odkazov je sumárny pojem pre aktivity zamerané na získavanie spätných odkazov na vlastnú webovú stránku. Získavanie spätných odkazov je dôležitou súčasťou tzv. off-site SEO. Počet kvalitných spätných odkazov ovplyvňuje výsledné...
Kľúčové slová

Kľúčové slová

Kľúčové slová (eng. keywords) sú slová alebo frázy, ktoré sa zadávajú do vyhľadávačov (Google, Bing, Zoznam a iné), následne vyhľadávače porovnávajú zadané reťazce so svojou databázou a poskytnú relevantné výsledky. Príklad: Pokiaľ hľadáte chatu na Kysuciach,...