Vyberte stranu
Marketing na sociálnych sieťach umožňuje, rovnako ako reklama na internete, cieliť na konkrétne cieľové skupiny a zviditeľňovať ako aktivity na sociálnych sieťach (najmä firemné profily či aplikácie), tak klasické ciele na webe (firemné stránky, microsite, e-shopy, blogy, atď.).

Výhody využívania marketingu na sociálnych sieťach

1. Budovanie vzťahu s fanúšikmi, nájdenie vplyvných používateľov, vytvorenie siete ambasádorov značky, to všetko patrí k zásadným nástrojom, ktoré sociálne siete prinášajú firmám a značkám

2. Firmy so svojimi produktmi a službami idú za ľuďmi, ktorí dnes trávia na sociálnych sieťach väčšinu svojho „internetového času“

3. Ak na sociálnych sieťach nie ste, vaši zákazníci sa o vás aj tak budú baviť, preto je dobré byť tam, kde sa komunikuje o vašej značke, produkte či službách.

4. Marketing na sociálnych sieťach resp. reklama na sociálnych sieťach je nielen veľmi výkonnostne orientovaná, ale ponúka veľmi presné možnosti cielenia

5. Pôsobenie na sociálnych sieťach, či už prostredníctvom reklamy alebo priamo, je vždy veľmi presne merateľné a vyhodnotiteľné

Máte záujem o sociálne siete pre vašu firmu?

Chcete efektívnu a cielenú propagáciu vašej spoločnosti, produktu, či služby na sociálnych sieťach? Kontaktujte nás, radi vám poradíme.

 Čo by ste mali vedieť o sociálnych sieťach

Sociálne siete používajú mladšie ročníky veľmi výrazne, penetrácia v populácii pod 20 rokov je prakticky stopercentná. Vyše troch štvrtín slovenských používateľov Facebooku sú vekovo pod štyridsať rokov.

Zásadným a základným spôsobom využitia sociálnych sietí je obsahový marketing a storytelling, prostredníctvom ktorých sa dostávate k svojim fanúšikom a vyvolávate ich reakcie. Tie majú hlavne formu spätnej väzby (komentovanie a „lajkovanie“), ale taktiež ďalšie šírenie v podobe zdieľania.

Sociálne siete sú hlavne komunikačné nástroje a fanúšikovia ich neváhajú v plnej miere využívať. Ak predávate produkty či služby, ktorých súčasťou je podpora používateľov, tak je viac než  isté, že je nutné túto podporu rozšíriť aj o sociálne siete. Zákaznícke linky sa dnes presúvajú na sociálne siete.

Na sociálnych sieťach je možné byť v rôznych podobách. Od základných firemných profilov komunikujúcich s fanúšikmi až po zložitejšie aplikácie, ktoré môžu na sociálnych sieťach zabávať, ale trebárs aj predávať alebo rozšíriť vernostné programy.

Sociálne siete vám môžeme kompletne zaistiť, tak ako vám môžeme pomôcť vytvoriť stratégiu a zaškoliť vašich vlastných ľudí, ktorí sa potom o sociálne siete budú sami starať. Informujte sa u nás o vašich možnostiach.

Shares
Share This

Posuň ďalej

Zdieľaj tento príspevok a pomôž svojim priateľom byť stále FRESH !